Zajazd u Lecha Sucha Rzeczka 3b, 16-326 Sucha Rzeczka

• Małe porcje
  • Menu dla dzieci
  • Piwo
  • To miejsce oferuje dania wegańskie
  • W ofercie dania wegetariańskie
  • Przytulne
  • Swobodna atmosfera
  • Grupy
  • Miejsce przyjazne dla osób transpłciowych
  • Obsługa przy ladzie
  • Odbiór na zewnątrz
  • Płatność tylko gotówką
  • Kominek

Rekomendowane recenzje

Vital Argo
22.10.2023
Zajazd u Lecha
Miejsce doskonale nadaje się na spędzenie dłuższego urlopu.Byliśmy w 3 pary pod koniec sierpnia 2022. Pokoje z łazienkami, duży teren, bezpłatny parking. Do dyspozycji grill, wiaty rowerowe ( możliwość wypożyczenia rowerów). - mieliśmy swoje:).Sucha Rzeczka 3 C - to baza wypadowa na wycieczki rowerowe po Puszczy Augustowskiej, spływy kajakowe Czarną Hańczą i Marychą i zwiedzanie okolicy oraz Litwy. Spokojnie mogę polecić ten obiekt :)
Magda Galus
13.09.2023
Zajazd u Lecha
Przemiła obsługa! Pan Tomasz zadbał o życzenia zróżnicowanej dietetycznie grupy liczącej 27 osób i na bieżąco rozwiązywał pojawiające się nowe potrzeby. Pyszne wegetariańskie kartacze, babka ziemniaczana i kakory. Bardzo polecam!
Agnieszka Sajda
10.09.2023
Zajazd u Lecha
Nie będę oceniać jedzenia bo nie zdążyliśmy zjeść. Musieliśmy jechać z kilkumiesięczną córeczką do szpitala po upadku z zepsutego krzesełka do karmienia!!! Brak słów jak można narażać dzieci!!! Takie krzesełka się konserwuje i wymienia jak są wadliwe!!!
Pawel Koszel
07.09.2023
Zajazd u Lecha
Jedzenie smaczne, chociaż chyba spodziewaliśmy się czegoś więcej patrząc na opinie. Bardzo dobra babka ziemniaczana, kakory, kotlet mielony i barszcz litewski. Jednak to, na co najbardziej liczylismy - kartacze, trochę nas zawiodły... Nie były złe, ale też niestety nie bardzo dobre. Spróbujemy jeszcze raz, bo reszta bardzo smaczna.
Joanna K
01.09.2023
Zajazd u Lecha
Zaprosiliśmy znajomych w to miejsce, zachęcając ich przepysznym jedzeniem.No i cóż... klops. Spadek jakości bardzo duży. Wszystko niedoprawione albo w ogóle bez przypraw... 8 różnych potraw i każda bez smaku :( cała ekipa zawiedziona a my zawstydzeni. A kiedyś to był sztos, przyjeżdżaliśmy tu regularnie.
Konrad Topolski
29.08.2023
Zajazd u Lecha
Nic nie powiem o pokojach, ale o kuchni już mogę. Trafiliśmy kiedyś i teraz będąc w okolicy staramy się zjeść właśnie tam. Dlaczego? Bo nie tylko, że w przystępnej cenie, ale przede wszystkim bardzo smacznie. Wszystkie zamówione specjały zawsze trzymały wysoki poziom. Będziemy wracać i polecamy!
Pawel Bomert
26.07.2023
Zajazd u Lecha
Jako kartaczoholik uważam kartacze stąd jako absolutny wzór. Kakory również wyśmienite - polecam osobom wege :)
Roksana Chojecka
26.07.2023
Zajazd u Lecha
Zamówilismy kartacze, chłodnik, żurek i soczewiaki.Wszystko bardzo smaczne, jednak mam kilka uwag:Żurek był chłodny, a co do soczewiaków, to może warto by było jeśli ktoś prosi o brak okrasy, dodać np masło czy jakikolwiek sos, bo bez polania czymkolwiek są bardzo suche.Duży plus za plac zabaw, a jeszcze większy za stoliki na tym placu.